Usluge

Advokatska kancelarija pruža usluge u gotovo svim oblastima prava, najčeše ali ne i jedine usluge koje pružamo su iz oblasti:

-PRAVO OSIGURANJA:
(savetovanje i zastupanje u postupku naknade štete pred osiguravajućim društvima, zastupanje pred sudovima)

-KRIVIČNO PRAVO:
(zastupanje fizičkih lica u delima opšteg kriminaliteta, zastupanje pravnih lica u krivičnim delima i privrednim prestupima, zastupanje oštećenih lica krivičnim delima)

-OBLIGACIONO PRAVO:
(učestvovanje u pregovorima, sastavljanje svih vrsta ugovora, zastupanje u postupcima naknade štete, ispunjenje, raskid, poništaj i utvrđenje ništavosti ugovora, naplata potaživanja, sticanje bez osnova)

-STVARNO PRAVO:
(sastavljanje ugovora o prometu nepokretnosti, prikupljanje dokumentacije, pribavljanje dozvola, uknjižba, smetanje poseda, hipoteka, zaloga)

-PORODIČNO PRAVO:
( sastavljanje  predbračnih  ugovora, razvod braka, utvrđivanje i priznanje očinstva,  podela   imovine,   zakonsko  izdržavanje,  vršenje roditeljskog prava)

-NASLEDNO PRAVO:
(sastavljanje  testamenta,  ugovora o doživotnom izdržavanju,  ugovora  o  ustupanju i raspodeli imovine,  zaštita  nužnog  dela, pokretanje i zastupanje u ostavinskom postupku)

-IZVRŠNI POSTUPAK:
( podnošenje  predloga  za izvršenje,  izvršenje na osnovu  verodostojnih isprava, izvršenje na osnovu izvršnih isprava)

-PRIVREDNO PRAVO:
(osnivanje i registracija privrednih subjekata, statusne promene, promene pravne forme, izrada svih vrsta trgovinskih ugovora,konsalting i zastupanje u privrednim sporovima)

RADNO PRAVO
( zastupanje  zaposlenih zbog povreda na radu, nezakonit  otkaz, neisplaćene zarade i druga primanja po osnovu radnog odnosa, mobing, sastavljanje ugovora o radu, pravilnika)

-UPRAVNO PRAVO:
(zastupanje u upravnom postupku, zastupanje u upravnom sporu)

-LJUDSKA PRAVA:
(sastavljanje ustavnih žalbi, podnošenje  predstavki  Evropskom sudu za ljudska prava)

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/advokatv/public_html/fuel/application/libraries/Template.php:167)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672